Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Emma - 1 februari 2009 22:26

Ska göra mig redo för sängen, ska kura ner mig under täcket och ta fram senaste Glamour tidningen och Elle tidningen. Att läsa dessa två tidningar känns väldigt lyxigt för mig. Eller att ligga i ett varmt, härligt bad med badskum är också riktigt lyxigt och mysigt tycker jag. Men vad är lyx för er egentligen??? Sov gott och dröm sött, hoppas att ni får en bra vecka!!!!

Av Emma - 1 februari 2009 16:43

Känner mig en aning bättre idag, men inte mycket. Vaknade 2-3 gånger i natt av att jag svettades. Hade riktigt hög feber, sista gången jag vaknade så ringde jag Tommy och pratade med han en stund och det fick mig på lite bättre humör. Tog en alvedon och sen när Björn väckte mig strax innan halv sju så kollade jag tempen igen och då hade den gått ner till 37,8. Men nu när jag kom hem från kursen så hade den stigit igen, den var på 38,6. Jobbigt, men antagligen för att jag vaknade upp flera gånger i natt. Har suttit och kollat på lite mejl och så. Ska nog vila/sova en stund för att försöka bli en aning piggare. Ska berätta mer om kursen som jag har gått. Hoppas att ni har haft en bra första februari och att ni har sluppit att vara sjuka!!!!

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards