Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Emma - 18 februari 2009 23:51

Idag gick det inte alls bra på jobbet, det gjorde de la inte för någon direkt. Men jag bröt ju ihop för jag fick världens jobbigaste samtal av världens mest otrevliga, hjärn befriad osv osv människa i luren. Orkar inte gå in på vad som sades i det samtalet. Det var en bitter jävla kärring i alla fall, hade god lust att säga det åt henne, men det får jag inte göra. Men god lust hade jag. Ska försöka få tag på Tommy om ett tag. Jag hoppas att han svarar, har en del saker att prata med homom om. Hur har ni haft det idag då?

Av Emma - 18 februari 2009 12:23

Ska iväg till Väsby om en stund hade jag tänkt mig, ska köra ingångsvikter inför tävlingen på söndag. Ska även köra lite styrka om det inte tar allt för lång tid. Men innan det så måste jag packa väskan, ska ha med mig ombyte och grejer i och med att jag tänkte duscha efter träningen och jag orkar inte dra hem emellan. Just nu så försöker jag vara hemifrån så mycket som möjligt. Får inte glömma att packa ner en av matlådorna som jag gjorde innan. Efter träningen så blir de att dra till ICA Kvantum och köpa tvättmedel, måste ju de som ni vet. Sen blir det att jobba mellan klockan 16.00 till 21.00 Ha en jätte bra dag!!!

Av Emma - 18 februari 2009 10:02

Detta får bli dagens bild och på den står det But I wont do that. Har egentligen inte så mycket att säga just nu, har ringt ett bostads bolag som skulle ringa upp mig. Sen så väntar jag på mejl och sånt, ska ringa soc med hade jag tänkt mig. Vad dåligt jag mår!!

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards