Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Emma - 20 februari 2009 16:48

Idag ska jag jobba på Galaxen, det var ett tag sen. Kunde tyvärr inte vara med när de hade förra gången. Var ju där uppe i skit Norrland då. Men, men det ska bli kul den här gången. Får se bara vad jag ska hålla på med, jag har nästan jämt fått stå i garderoben, men jag hoppas att jag slipper det denna gång. Jag slapp ju det förra gången då jag fick stå i kiosken med Nicklas och Andreas (är osäker på As namn). Hoppas de ska vara där i alla fall, för det är två roliga killar. Nej nu ska jag till duschen och göra mig i ordning. Hoppas att ni får en bra fredags kväll!!!!

Av Emma - 20 februari 2009 11:38

Vill bara tacka alla för deras otroligt fina kommentarer, de värmde mig verkligen! Och i går så kändes det som om att folk runt omkring mig hade ett stjätte sinne eller något. Först så var det 36 årig gubbe som jag skulle intervjua som började ragga på mig och grejer. Ville bjuda mig på middag och sånt, och han gav sig inte förräns jag skrev ner hans mobil nummer. Sen så kom min teamledare på jobbet med kaffe till skrivbordet där jag satt. Men det allra bästa var nog när jag fick så fina kommentarer från de som läser/läste bloggen i går!!! Jag mår bra och tänker inte må dåligt över någon som tydligen inte är värd att må dåligt över!!!

Dagens bild blir i alla fall denna, Den dagen som du gick heter den...

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards