Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Emma - 7 juli 2008 22:48

Upptäckte ju en ganska rolig sak idag. Ni vet ju snusdosor eller i alla fall de som är postions snus brukar ju ha ett förvaring för gamla snusar på ovansidan. Köpte en ny sort för några dagar sedan och såg inget, tyckte det var synd och tänkte inte mer på det då. Sen nu i förmiddags så kollade jag på undersidan av dosan och.... ta dam där var förvaringen ;P haha så snyggt att göra så egentligen, det borde vara så på alla portions snus dosor....

Av Emma - 7 juli 2008 11:34

Nu har jag fått ett preminilärt besked till högskolan och det var la inte så där jätte goda nyheter. Jag är icke behörig till de idrottsutbildningar som jag sökt till, det hae jag heller inte räknat med att bli, men den enda socionom utbildningen som de kommer behandla är skolan nere i Växjö ( tycker det är kul att jag kom in där i alla fall ) och den Ledarskaps- och coachingprogrammet i Umeå som är på halvfart och internet baserad undervisning....

Av Emma - 7 juli 2008 11:11

Kommer inte in på mitt användar konto på Arbetsförmedlingen, dels så kommer jag inte ihåg mitt lösenord eller mitt användarnanm och sen när de ska skicka nytt lösenord så tycker jag att det ska räcka med att man ska skriva in sin mejl adress men nej då Ams:s hemsida ska vara annorlunda och krångligare. Man ska skriva både SITT användarenamn och mejl adress, hur korkad får man bli egentligen. Så nu kan jag inte gå in och komplementera mina uppgifter, får göra det när jag kommer ner till Arbetsförmedlingen lite senare, fråga om de kan kolla vad det är jag har för användarnamn och lösenord. Blir så lack så sånt där.....

Av Emma - 7 juli 2008 11:11

Kommer inte in på mitt användar konto på Arbetsförmedlingen, dels så kommer jag inte ihåg mitt lösenord eller mitt användarnanm och sen när de ska skicka nytt lösenord så tycker jag att det ska räcka med att man ska skriva in sin mejl adress men nej då Ams:s hemsida ska vara annorlunda och krångligare. Man ska skriva både SITT användarenamn och mejl adress, hur korkad får man bli egentligen. Så nu kan jag inte gå in och komplementera mina uppgifter, får göra det när jag kommer ner till Arbetsförmedlingen lite senare, fråga om de kan kolla vad det är jag har för användarnamn och lösenord. Blir så lack så sånt där.....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards