Alla inlägg den 6 juli 2008

Av Emma - 6 juli 2008 21:48

Håller på att städa lite i mitt rum, eller det har mer blivit att jag flyttar om lite på mina hyllor. Vissa av dem sviktar lite för att jag har haft för mycket/tunga böcker på dem. Jaja, ska la fortsätta med det. Ska bli trevligt och se hur lång tid det tar för mig att få ihop de pengarna som jag behöver till en resa. Fast det beror nog lite på vart jag ska resa till också....

Av Emma - 6 juli 2008 20:20

Det verkar som om att alla som man känner är ute och reser för tillfället och jag blir så jävla sugen på att själv resa utomlands. Har ju bara varit i Norge, Danmark och i Finland, jätte kul det liksom. Jo det är det i och för sig, men det är verkligen inte samma sak som att åka till Kreta eller Tyskland och så vidare. Så nu har jag en slags burk där jag ska lägga alla småpengar som mynt, pengar som blir "över", pant pengar, pengar som jag har tjänat på loppis försäljningar och så vidare. Jag ska ta mig fan ut och resa någon gång i livet, och det snart innan jag får damp eller nåt.....

Av Emma - 6 juli 2008 13:59

Ojsan, råkade visst somna om igen. Vaknade nämligen vid halv elva och åt frukost och somnade efter det antagligen. För jag vaknade nyss igen. Haha illa, men idag ska jag faktiskt göra lite saker hade jag tänkt mig. Ska leta efter några intyg, städa lite i mitt rum, komplementera mina uppgifter hos AMS, börja skriva på en novell. Som ni märker så är det ju lite grann som ska göras, hade även tänkt hinna med att gå en liten promenad. Eller eventuellt bada, jag vet inte ännu....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards