Alla inlägg den 12 juli 2008

Av Emma - 12 juli 2008 23:14

Glömde ju att berätta att Mörten kommer ju hem i morgon :D :D :D :D :D

Klockan 13.00 så ska han landa på Arlanda, så vi skulle typ ses lite senare på dagen. Ska bli så himla kul att träffa honom igen, har saknat att inte kunna prata med han på hela två veckor, finns så mycket som jag velat prata med honom om. Så mycket som har hänt, saker som jag velat fråga om råd och så vidare. Men i alla fall i morgon så kommer han hem igen, vilket är tur, hade varit riktigt jobbigt om han skulle ha varit borta ännu längre....

Av Emma - 12 juli 2008 22:58

Kom på en ganska rolig sak, ni vet ju om att det kallas för att lyxrunka när killar använder kondom när de runkar. Och då tänkte jag att det måste bli lyxpulla för tjejer när de använder kondom på dildon när de pullar sig, eller hur????

Av Emma - 12 juli 2008 20:18

Det är dessa tre ord som jag och andra har märkt att jag använder väldigt mycket när jag pratar med diverse personer från min kontakt lista på msn. Undrar varför det blir så att man använder vissa ord mer än andra egentligen? Har ni några ord som ni har märkt att ni brukar säga ganska ofta???

Av Emma - 12 juli 2008 16:20

Tar ett litet uppehåll från städningen, ska nämligen laga maten här hemma. Det blir spaghetti med köttfärs sås, i såsen så kommer det vara köttfärs så klart men även krossade tomater (istället för ketchup), majs, championer, krossad ananas, creme fraiche med franska örter och en del andra kryddor. Kommer blir riktigt smaskigt det här! Någon som vill smaka??

Mat
Av Emma - 12 juli 2008 15:55

Det är synd att vi inte skulle på loppis den här helgen och sälja saker. Har en massa saker som jag skulle vilja sälja nu. Som till exempel ett Nintendo 64 spel station med ett spel, en massa tant snusk böcker, en väska som jag aldrig använder med mera. Sen en del porslinsfigurer som jag inte vill ha längre. Men, men nästa helg blir det loppis igen och då har jag även hunnit bygga upp en liten kassa också så att jag slipper använda mamma och Björns kassa. För då går det jag säljer direkt till mig, alltså mina saker då....

Av Emma - 12 juli 2008 15:05

Skrev ju för några inlägg sen att jag skulle börja spara pengar till en utomlandsresa och jag tänkte att ni kanske ville veta hur mycket jag har lyckats skrapa ihop hittils. Hittils i alla fall så har jag lyckats skrapa ihop 192,50 kronor varav 72,50 är bara i tior, femmor, enkronor eller 50 ören. Sen finns det även en tjuga och en hundralapp i burken. Tänkte att jag lika väl kan lägga i dem där. Ska se om jag kan hitta lite fler tillgängliga pant burkar och flaskor så ska jag gå ner med dem till ICA sedan och panta så får jag in lite pengar till spar burken idag med :D

Av Emma - 12 juli 2008 14:27

Sa ju att jag skulle städa men det går inte så där jätte bra kan man säga. Fastnade vid en korsords tidning i stället, men måste verkligen göra klart dessa korsord. Har väntat lite för länge på att göra dem, städa hinner jag göra efter dessa. Min lill syrra skulle på dejt innan, tänka sig :P haha tror inte att det är så mycket till dejt det där men han fick upp henne tidigt och han gjorde så att hon blev klar på en timme!!! Det är det aldrig någon som fått henne att bli innan, ett mirakel, får kolla om hon har rufs i håret sen när hon kommer hem....

Av Emma - 12 juli 2008 13:11

Idag ska jag stor städa i mitt rum, jag ska till och med skura golven, dammtorka och säkert något mer som jag kommer komma på då. Nej, jag behöver verkligen städa upp här inne, ser ut som ett tredje världskrig eller att en bomb har slagits ner mitt i rummet. Måste även placera om lite saker i mina hyllor. Ska bli skojsigt som jag brukar säga, sen blir det träning för min del....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards