Alla inlägg under juli 2008

Av Emma - 13 juli 2008 19:02

Nu är jag inte lika arg och förbannad längre, men allt det jag sa innan tar jag inte tillbaka, en del av det har jag redan gjort. Jag t.ex slängt allt jag kan hitta som jag någonsin fått från den dära kossan och sen så kommer jag inte prata med henne mer. Slut, finito, the end liksom. Hon kan gott få klämma sina egna äckliga finnar och pormaskar på ryggen. Hon får skit mycket av det (hahahaha, hån skrattar) och sen så kallar hon mig för korkad. Det är ju inte jag som fått gå om några klasser och som går på IV på gymnasiet, sen en annan sak det är inte jag som ALLTID kommer försent eller är sent ute när man ska iväg på lite olika saker....

Av Emma - 13 juli 2008 17:19

Ska slänga exakt allt som jag kan hitta i mitt rum, allt som jag någonsin har fått från Det, tänker inte ens säga hennes namn hädanefter utan det blir Det eller Den och kanske Hon för den som inte fattar. Men vill inte ha något med henne att göra, tyvärr så bor jag fortfarande hemma. Men jag ska verkligen jobba aktivt för att komma härifrån så fort som möjligt. Vill inte bo där den fula idioten finns. Hatar henne!!!!!!!!

Av Emma - 13 juli 2008 16:38

Om det är något som jag verkligen hatar, avskyr, bespottar och som jag verkligen vill ska försvinna från jorden för alltid så är det personen som tyvärr är min halv lill syrra. Om det hade vart en sak som jag hade kunnat ta bort så hade det henne, verkligen synd att hon föddes. hon är lika dum i huvudet som sin psykopat till pappa................

Av Emma - 13 juli 2008 16:07

Har vart ute och promenerat en stund, vilket var väldigt skönt, men nu så är jag ganska så hungrig så jag tänkte käka lite. vad det blir får jag la se, men något som inte tar allt för lång tid att göra. The Mört has landed by the way :D Vad ska jag göra resten av dagen????

Mat
Av Emma - 13 juli 2008 12:20

Idag som jag sa i går så kommer lilla mörten Jeppe hem, han kommer landa på Arlanda om cirka 40 min. Ska bli riktigt jävla kul att få träffa honom igen! Har saknat honom riktigt mycket!

Av Emma - 12 juli 2008 23:14

Glömde ju att berätta att Mörten kommer ju hem i morgon :D :D :D :D :D

Klockan 13.00 så ska han landa på Arlanda, så vi skulle typ ses lite senare på dagen. Ska bli så himla kul att träffa honom igen, har saknat att inte kunna prata med han på hela två veckor, finns så mycket som jag velat prata med honom om. Så mycket som har hänt, saker som jag velat fråga om råd och så vidare. Men i alla fall i morgon så kommer han hem igen, vilket är tur, hade varit riktigt jobbigt om han skulle ha varit borta ännu längre....

Av Emma - 12 juli 2008 22:58

Kom på en ganska rolig sak, ni vet ju om att det kallas för att lyxrunka när killar använder kondom när de runkar. Och då tänkte jag att det måste bli lyxpulla för tjejer när de använder kondom på dildon när de pullar sig, eller hur????

Av Emma - 12 juli 2008 20:18

Det är dessa tre ord som jag och andra har märkt att jag använder väldigt mycket när jag pratar med diverse personer från min kontakt lista på msn. Undrar varför det blir så att man använder vissa ord mer än andra egentligen? Har ni några ord som ni har märkt att ni brukar säga ganska ofta???

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards