Alla inlägg under juli 2008

Av Emma - 4 juli 2008 11:27

Smsade till Mörten i går om att jag saknar honom, blir ju tråkigt att bara höras via sms men billigare dock. Blir ju en aning dyrt att ringa till varandra om man inte är i samma land. Och vi låter ju bli det för vi brukar prata ganska länge i telefon med varandra. Men i alla fall som sagt så smsade jag honom i går och sa att jag saknade honom. Lite senare så fick jag ett sms tillbaka där han skrev att han saknade mig med. Vill ha hem honom nu, kan det inte vara 14:e juli nu???? 10 dagar kvar nu bara.....

Av Emma - 3 juli 2008 20:29

Fixade det dära med intyget tidigare idag, så nu har jag det. Ska ta med det när jag ska gå till AMS i morgon. Ska även prata med dem om det här med aktivitetsersättnings stöd som man kan få utav dem. Hoppas att jag får ett positivt svar på den punkten. Ska prata vidare med några små gullefjun nu....

Av Emma - 3 juli 2008 14:30

Fy satan vad jobbigt det var att inte kunna komma in här och skriva i bloggen. Hade verkligen en del att säga igår, men nu är det puts väck. Hmm, får komma på något annat att blogga om då. Ska kanske dra ner till sjön och bada lite senare. Ska bli skönt att få svalka sig en aning, kanske ta med en lite picknick korg med. Vem vet???

Av Emma - 2 juli 2008 16:49

Ja fick inte det beskedet som jag trodde att jag skulle ifrån försäkringskassan, de sa att det var AMS som beslutade om det så jag får la prata med dem nu när jag ska dit. Men det blir nog bra till slut tror jag... Jag har i alla fall tränat idag, men var ju tvungen att gå ner till stationen tog la knappt 1,5 timme fram och tillbaka. Fast jag var ju i Väsby med och tränade, där cyklade jag i tio minuter i rask tempo, sen lite bänk på 30 kilo, och några andra övningar, avslutade med ryggen och lite strechning. Vaderna känns efter i går, då jag var med mamma och delade ut tidningar. Det folk inte vet är att trappor kan döda en!!!!

Av Emma - 2 juli 2008 11:45

Nej, nu ska jag inte lalla mer på nätet utan ska dra mig ner till centrum och fixa det med försäkringskassan och sen även dra till Väsby för att träna hade jag tänkt mig. Vi höres o synes en annan tid....

Av Emma - 2 juli 2008 10:24

Idag ska jag promenera ner till Sollentuna centrum i och med att inga bussar i hela sthlm går (förutom vissa undantag då) på grund av strejken. Hoppas verkligen att det blir så bra som möjligt för buss chaufförerna. Men i alla fall nere i Sollentuna centrum så ska jag till Försäkringskassan och prata med dem hade jag tänkt mig och sen så ska jag nog passa på att åka till Väsby och träna lite grann. Har ju blivit lite si och så med träningen, inte alls bra det. Men nu blir det ju dubbel träning eller hur man nu ska säga.....

Av Emma - 1 juli 2008 22:03

Har dömt om namnet på chips till Kips istället. Mycket roligare, mycket sötare och mycket coolare. Hahahaha eller nåt, men sitter faktiskt och äter lite chips. Pringles Rice infusions med sourcream and onion smak. Mmm, mumsigt, någon som vill smaka på dem???????

Av Emma - 1 juli 2008 19:58

Hemglassbilen var här för ett tag sen, jag och mamma var nere och köpte lite glass. Var ett tag sen som vi köpte därifrån. Mmm det var riktigt gött med en glass, så varmt som det har varit idag så var det ju verkligen nice med en god liten glass. Vad gör folket där ute?

Mat

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards