Alla inlägg under juli 2008

Av Emma - 1 juli 2008 16:39

Skickade ett mms till Mörten (som är i soliga Bulgarien) innan där jag visae hur jag ser ut när jag håller på att dela ut tidningar. Han tyckte att det såg jobbigt ut, men idag var de la inte så farligt. Lite jobbigt med ös regnet som kom där ett tag bara, men nu har det lagt sig igen och solen skiner en aning, men vem vet det kan ju alltid börja regna igen.....

Av Emma - 1 juli 2008 13:54

Hon ljög för mig i går, det skulle inte var så många som ringde och de skulle vara 4 personer som skulle svara. Jobbigt läge när det bara tutar upptaget hela jävla tiden... Blir fett irriterrad!!!!

Av Emma - 1 juli 2008 13:05

Nu hade jag tänkt börja ringa några ytterst viktiga samtal. De är i alla fall viktiga för mig och det är samtal som msåte göras annars blir det bara pannkaka utav alltihopa. Men, men skriver senare om hur det gick och så. Hoppas att alla får en skön dag ute i solen och så....

Av Emma - 1 juli 2008 11:52

Vet inte om jag har sagt det men den söta Mörten är i alla fall i Bulgarien för tillfället han åkte dit i söndags och kommer hem den 14 juli nu. Saknar han enormt, men det är la tur att vi kan smsa lite grann till varandra i alla fall, att ringa blir ju så dyrt när någon är utomlands. Men i alla fall, när jag var på middagen i går så fick jag en bild på han, han hade bränt sig rejält i solen. Kanske ska kalla han för kräftan nu? men riktigt fin är han ändå enligt mig i alla fall och det är la huvudsaken eller??????

Av Emma - 1 juli 2008 10:58

Har märkt att jag äter helst tunnbröd med något slags pålägg till frukost. Riktigt gott är det i alla fall, är fortfarande super glad efter igår. Jag nämnde det inte i går men i alla fall så var jag på middag hos två kompisar, vi åt tacos och drack cider. Riktigt nice var det faktiskt och lika schyssta som vanligt var de, eller om jag ska vara ärlig så var det faktiskt första gången som vi sågs, men vi hade ju snackat mycket vis msn och telefon innan. Så nu har man några nya kompisar också, woohoo!!!!

Mat

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards