Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Emma - 21 januari 2009 22:04

Dagens middag blev Pizza, ingen av oss hade någon som helst ork att laga någon middag idag. Just nu sitter vi och kollar på filmen Payback på kanal 6 eller tv6 som man kanske säger. I morgon blir det att handla och greja. Måste ju packa i morgon, hade tänkt börja lite smått idag. Fast det vet jag inte om jag orkar, men borde i alla fall gå igenom de flesta av mina saker i alla fall. Nej, nu ska jag kolla vidare på filmen. Ha en underbar kväll!!!


Här spenderar jag kvällen....

Mat
Av Emma - 21 januari 2009 17:22

Nu har vi tvättat färdig och vi ska la om ett tag dra till ÖB, beror på vad Linda och Nicke säger. Om inte så ska la jag och Tommy ner till centrum och handla i alla fall. Det måste vi, för annars så har vi inget att äta över huvud taget och det är inte alls bra, för Tommy behöver ju ha mat även när jag inte är här liksom. Men det dröjer ju inte alls länge innan han kommer ner till mig och då är det ingen fara, då behöver vi ju inte handla mat så som vi gör nu. Inte i och med att jag bor hemma. Angående det där med skolan och det, allt känns en aning bättre nu. Har fått mer koll över alla saker som ska göras och så vidare, vilket känns jäkligt bra måste jag säga. Ska försöka få tag på Linda nu, hoppas att ni har det bra där ute....

Av Emma - 21 januari 2009 11:03

Det blir att gå ner på stan lite senare. Tommy måste till arbetsförmedlingen och till Försäkringskassan och fixa några saker. Så jag får driva runt en stund där nere själv antar jag. Och sen blir det att åka till ÖB och sånt med. Det kommer bli en händelserik dag i alla fall. Men, men ska kolla vidare på tv....

Av Emma - 21 januari 2009 07:11

Ska tvätta idag, ska kolla om morgonpasset är ledigt så att jag kan tvätta nu istället för senare. Det blev ju inte att åka till ÖB i går, hatar sånt, alltså att planer som man gjort upp som inte blir av. Det har ju bara vart så här hela tiden. Till nästa gång jag åker hit så ska jag ta reda på exakt vilken buss och så vidare som man ska ta om man vill åka någon stans. Istället för att lita på andra som har bil, det här ställer liksom till flera av mina planer som jag gjort upp. Hatar när man ska hålla på att rucka och sånt. Men, men nu ska jag gå och kolla. Ha en bra morgon.......

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards