Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Emma - 17 januari 2009 14:09

Ikväll blir det fest och jag ska börja göra mig i ordning. Först blir det dusch och sånt, och ja sen vet ni tjejer vad som ska göras. Ska ha en rosa lång topp från Cubus och de dära svarta strumpbyxorna från Lindex. Kommer ju ta en massa bilder så ni lär ju få se hur jag jag ser ut. Vad gör ni för något????


Här kommer jag vara de närmasta timmarna nu....

Av Emma - 17 januari 2009 09:04

Hoppas att ni har sovit gott. Idag kommer det hända en hel del, ska slänga en massa flaskor som Tommy av någon anledning har sparat på. Så det ska jag ner till centrum och göra, för i hans soprum så kunde man bara slänga hushållssopor, trist det. Men, men det blir ju bara motion för min del. Sen så ska en del saker pantas, ska duscha och greja, gå på stan, Tommy ska köpa dricka inför ikväll. Sen ska la vi handla mat och annat. Just det, måste kolla så att strumpbyxorna sitter bra och passar mig, annars måste jag fixa något annat att ha på mig. Det är som sagt en hel del som ska göra. Men nu ska jag diska och sen dammsuga. Klumpen i halsen har typ vandrat neråt och gör inte lika ont längre, men det kommer nog släppa under dagen, men ska ändå köpa halstabletter senare.....


Här kommer jag befinna mig nu under ett tag, i Tommys kök....

Av Emma - 17 januari 2009 03:40

Sitter just nu och kollar på The Omen på trean, orginalversionen. Vill se den senaste med Kirsten Dunst. Den verkar bra den, tycker dock att orginalet (den jag ser på nu då) är riktigt bra. Men, men ska gå och koka lite te eller lite kaffe, ska fråga Tommy om han vill ha. Jag hoppas att ni har det bra det är, ni kan ju berätta om ni mår bra eller inte för mig....

Av Emma - 17 januari 2009 01:27

Var inne på H&M i förrgår och kollade runt lite. Hittade två saker på rean, det roliga var att det är slut rea nu och köpar man två reasaker så får man den billigaste på köpet. Så det jag köpte var en brun basker mössa (jätte mysig och alldeles underbar på huvudet) och en lila söt plånbok. Är riktigt nöjda med båda två av köpen! I nästa bild inlägg så kommer jag visa hur det ser ut i Tommys lägenhet, jag vet inte, men ni är kanske en aning nyfikna på det, eller????

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards