Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Emma - 28 januari 2009 22:20

Det ni egentligen inte vet om mig är att jag är en bokmal i grund och botten. Just på sista tiden så har det inte blivit så mycket bokläsande på grund av andra saker som har kommit emellan. Men nu har jag satt i gång och börjat läsa igen. Tänkte spendera resten av kvällen ner kurad i sängen med en bok som jag håller på att läsa nu. Den heter Hollywood Män skriven av Jackie Collins. Ja, jag gillar tant snusk böcker!!!

Av Emma - 28 januari 2009 21:34

”Jag vill tjäna åtminstone en miljard dollar innan jag adopterar barn, så att jag kan fokusera enbart på dem. Typ, flytta till en ö och ge dem allt” – Tila Tequila

 

”Den kroppsdel som jag gillar allra bäst är mitt leende” – Amanda Bynes

 

”Det finns risk för att det har tagit bort det roliga i att kunna säga ´Jag är gravid!´ Sluta förstöra för mig, motherf***ers!” – Jennifer Aniston

 

”Jag har en look som tjejer vill kopiera!” – Avril Lavigne

 

”Jag tror definitivt på plastikkirurgi. Jag vill inte bli en gammal hagga. Det är inget kul att bli det” – Scarlett Johansson

Källa: tidningen Veckans Nu

Av Emma - 28 januari 2009 20:50

Det blir att plugga nu ikväll, och med plugga blir att hålla på med inläsning av litteratur. Ska bli intressant detta, vi har en gruppuppgift som vi ska göra under hela kursen och lilla jag är gruppledare så det tycker jag är väldigt roligt. Jag tror och hoppas på att det kommer gå bra under den hära kursen. I morgon ska jag försöka komma till Universitet hyfsat tidigt så att jag kan sitta där en stund och plugga innan jag ska till Tabell & Form för prov ringning. Hoppas att det inte tar allt för lång tid där bara. Ska nämligen vara i Väsby kl. 16.00 Har ju vaktpass då :P Hoppas att ni har haft en bra dag!!! Hörs senare....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards