Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Emma - 1 januari 2009 22:47

nu har jag färgat håret på Älsklingen, svart blev de så just nu väntar både han och jag på att han ska gå och tvätta ur färgen. Ser verkligen fram emot resultatet (han sitter och tjuvläser det jag skriver, bara så att ni vet). Ska snart göra varma mackor, var ju på ICA innan och skaffade bröd och sånt som behövs till det. Ska bli mysigt det tycker jag. Hoppas at ni har haft en skön bakis dag....

Av Emma - 1 januari 2009 15:40

Är inte bakis idag, inte trött, mår inte dåligt, har heller inte huvudvärk eller något annat som är vanligt när man är bakis alltså festat hårt kvällen innan. Tommy däremot är enormt bakis. Ska försöka väcka han om ett litet tag. Men i alla fall, tänkte berätta lite om de få dagar som jag har varit här, dock så lägger jag in lite bilder senare. Det började ju med att han mötte upp mig vid bussen i tisdags och sen gick vi hem till honom. Bytte julklappar och gosade en hel del. Sen gick vi ner till centrum för att kolla in några affärer, mötte några av hans kompisar och sen handlade vi mat på ICA. Sen for vi hem och lagade mat, blev spaghetti med köttfärssås, riktigt gott och mättade. Sen så slöade vi framför tv:n innan vi gick och la oss. I går så tog vi de lite lugnt på förmiddagen sen promenerade vi (en jävla bra bit, dessa roliga avstånd i Norrland är inte att leka med) till hans bror Peter som fyllde år. Vi var där en stund och sen fick vi skjuts hem utav hans pappa och vi började göra oss i ordning för kvällen. Sen kom Linda och hämtade oss och vi for hem till henne och Nicke, där hennes bror Joel var, och deras kompisar Danne och Chicken, Tommy gick och mötte Tobbe som inte hittade dit. Vi käkade och hade roligt, drack en hel del, spelade spel, fylle lekar och även Rockband (as kul btw). Sen vid tolvslaget så gick vi ut för att tända på raketerna och dricka champagne, självklart så hånglade jag och Tommy med varandra. Sen innan vi skulle gå så gick jag och Tommy till köket där vi kramade varandra och vi pratade om en sak som är mellan honom och mig, men jag insåg när vi sköt raketerna att det inte fanns något annat ställe än just där som jag ville vara på och att jag verkligen älskar Tommy! Nej, nu ska jag sluta, ska försöka väcka Tommy, börjar nämligen att bli lite hungrig!!! Ha en skön dag!!!!

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards