Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Emma - 18 januari 2009 18:19

Har ju visat några bilder på Tommys kök och badrum och nu tänkte jag att ni skulle få resten. Nu kommer det bilder på hans sovrum, förråd/gaderob, vardagsrum och hallen. Hoppas att ni har de bra!!!

Av Emma - 18 januari 2009 17:16

Det har ju blivit en väldigt seg dag, men ska berätta lite om kvällen. Den började hos Linda där Håve vann matchen, precis som jag sa att de skulle med :D sen for jag, Tommy och Tobbe till O´learys och drack. Vi träffade ett par som vi snackade en tag med. Sen så såg jag att Aretorn, Hampus, Emil med flera kom. Gick och hälsade på Aretorn, jag har ju typ inte träffat dem sen jag vi slutade nian. Det var grymt kul att träffa dem i alla fall. Sen efter stängning gick vi och käkade på Frasses och där var de några som bråka och en helt oskyldig kille som kom i kläm och han fick en spark eller något mot sitt knä så att han bröt det. Sen for vi hem och sov. Kvällen var verkligen lyckad och det var enormt roligt. Ska laga lite mat nu hade jag tänkt och sen gå ner och handla lite. Tobbe sov förrästen över här, inte för att ni bryr er....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards