Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Emma - 13 januari 2009 23:43

Den roliga nyheten som jag nämnde innan var att jag har fått ett extra jobb och så fort när jag har kommit hem så ska jag gå på utbildning. Det ska bli roligt det, det är dock ett telefonförsäljar jobb, men jag tagar vad jag får. Det är bättre än inget jobb alls.


En annan rolig sak som har hänt nu under de senaste dagarna är att jag har fått fler besökare och kommentarer till bloggen och det är jag väldigt glad över. Vill du eller ni har fler besökare till din/eran blogg? Gå då in på denna länk och bli medlem, kostar inget alls så det är helt gratis...


http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=emma1989

Av Emma - 13 januari 2009 22:54

Det blev ingen bio på grund av lite olika anledningar. Känns som om att man aldrig kommer iväg på det så nu tänker jag inte bry mig om det. Men, men det blir att gå på stan en stund i morgon och sen vid sju skulle jag, Tommy och Tobbe åka ut till Linda och Nicke och fira henne. Sen kanske vi drar på bio efteråt, vet inte ännu hur det blir. Det var tänkt att vi skulle ut på krogen, men i och med att det är en onsdag och mitt i veckan plus att jag har skola torsdag och fredag så tar vi det i helg eventuellt. Alla planer omkullkastas och ändras hela tiden, och det är inte alltid till något bättre. Men i stället för bion så hann vi handla lite, men jag glömde att köpa nya batterier till digital kameran. Har tänkt ha ett lite serie inlägg i bilder om en rolig sak. Sen så ska jag ta bilder på Tommys lägenhet så att mamma kan få se hur det ser ut här. Åker hem typ i slutet av nästa vecka, ska ringa och boka biljetterna i morgon. I nästa inlägg så kommer jag berätta en glad nyhet :D :D :D

Av Emma - 13 januari 2009 17:25

Idag blir det bio i alla fall, äntligen! Haha vi har verkligen skjutit upp det så länge det går nu, men nu blir det av i alla fall. Vi ska gå och se Yes Man med Tobbe vid nio. Men innan så ska vi la handla lite och även få i oss lite mat. Vet inte om Tobbe ska käka här med oss eller hur han gör, men han skulle i alla fall höra av sig när han började röra sig in mot stan. Ska gå och kolla vad Tommy gör. Har ni haft en bra dag hittils????

Av Emma - 13 januari 2009 08:48

Just nu sitter Tommy och jag, och segar oss med att sitta i varsin soffa och lyssna på all musik som han har på sin dator. Ska föra över en hel del till min dator. Han har en massa låtar som jag älskar, men som jag inte har på min dator ännu. Vi ska la om ett tag göra oss i ordning och sånt. Jag ska nog duscha och sånt med, det blir ju en heldag på stan i alla fall. Men innan något sånt så ska vi nog käka frukost innan. Blir lite kaffe till så att vi håller oss pigga under dagen. Vad äter ni till frukost???

Av Emma - 13 januari 2009 06:18

God morgon på er alla där ute. Jag ska börja morgonen med att städa upp lite i köket. Sen kommer jag även dra fram dammsugaren, kanske att jag tvinger Tommy att dammsuga i hela lägenheten. Om inte så får jag la göra det själv. Det är ju en hel del som ska göras idag. By the way vad tyckte ni om bilden på mig som jag la ut i förra inlägget? Men, men hoppas att ni har sovit gott och drömt sött. Önskar er alla en skön morgon och en fortsatt trevlig dag.

Av Emma - 13 januari 2009 01:18

Jag fick en gammal bild på mig själv av en kompis idag. En bild från när vi gick i högstadiet och jag satt i den enda skolkorridoren som vi hade. Var ju en väldigt liten skola som jag gick i, med typ 100 personer allt som allt. Ja,ja här får ni se den bilden i alla fall....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards