Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Emma - 3 januari 2009 19:09

Nu ska jag och Tommy ut och gå en sväng. Sen så ska vi även till ICA och handla lite saker sim vi behöver. Men, men ska klä på mig och sedan dra iväg. Blir nog att man köper något gott med. Är sugen på de.....

Av Emma - 3 januari 2009 17:26

Det har inte blivit som jag trodde att det skulle bli idag. Allt på grund av att vi var vakna så sent och sov så länge. Måste ändra på det för det är inte bra för kroppen med såna hära sov tider. Känner mig så dålig, men jag ska komma ut på en promenad. Sen så ska vi handla med och eventuellt tvätta också.  Just nu kollar jag på en boxnings film på tv4, kommer inteihåg den innan men har typ sett den två gånger innan. Tycker att den är riktigt bra faktiskt. Ska kolla vidare på den innan jag tar tag i saker....

Av Emma - 3 januari 2009 13:12

Vaknade för en liten stund sen av att jag behövde gå på toa, ville egentligen bara säga god morgon till er. Tommy och jag hade film maraton i natt så det blev ganska sent i natt. Så jag tänkte sova någon timme till, sen måste han och jag upp. Vi har ju lite saker som vi ska göra idag. Hoppas att ni har haft en bra morgon...

Av Emma - 3 januari 2009 02:55

Tidningen Cosmopolitan har en tävling där man kan vinna olika roliga saker.

Jag skulle från denna tävling vinna volangsiden sjalen från Teatex, Lancome Sweet Balm, Lancome Hypnose Black och Ralph Lauren Ralph Wild EdT 50ml. Jag borde vinna tävlingen för jag är en student som sällan har råd att unna mig saker, jag är även en trogen Cosmopolitan läsare och jag har precis tagit mig hur en depression som jag har varit i under en längre tid. Detta var verkligen kämpigt, krävde tid och sen även en massa energi till detta.

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards