Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Emma - 10 januari 2009 23:57

Vad gör alla ikväll egentligen? Gör ni något roligt eller tråkigt?? Vad gör ni som sagt helt enkelt? Jag kollar fortfarande på filmen, ska gå och hämta mina majs chips, mumsigt!!!


Så länge kan ni få kolla på dessa bilder...

Av Emma - 10 januari 2009 23:04

Sitter och kollar på filmen What's love got to do with it en biografi om Tina Turner. Älskar verkligen den filmen. Men jag satt och funderar på om jag ska dra iväg och träna en sväng i morgon. Ska nog göra det, måste verkligen träna en aning. Ska bli nice det. Nu ska jag kolla vidare på filmen. By the way det är hemskt många som har besökt bloggen idag :D det är kul det!!!!

Av Emma - 10 januari 2009 17:27

Ska om en liten stund gå ner till ICA och handla mat, det har inte alls blivit av någon resa till Boliden för Tommy har känt de senaste dagarna att han är på väg att bli sjuk och då är det bättre att vi stannar hemma så att han kan bli bättre. Men ska kolla på inköpslistan på vad som behövs och om det är något mer jag ska köpa när jag ändå är där nere. Ska nog ta en dusch sen när jag kommer tillbaka. Ska även börja kolla lite smått på en tågresa hemåt. Vill egentligen inte åka hem, men jag måste åka.....

Av Emma - 10 januari 2009 07:42

...god morgon på er. Sitter och kollar på andra delen av Den som viskar. Riktigt spännande är det, en svensk thriller. Jag rekommenderar alla att se den, en av de få riktigt bra svenska thrillers som finns. Om några timmar så ska jag och Tommy åka till Boliden. Ska kolla vilken tid han och ska åka bara. Ha en alldeles underbar morgon....

Av Emma - 10 januari 2009 03:27

Här kommer några bilder som jag har visat under den här tiden som jag har bloggat...



Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards