Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Emma - 27 januari 2009 23:06

1, Det är ett varningstecken om din partner ofta går ut och festar utan dig.

2, Ingen rök utan eld. Var på din vakt om din partner beter sig misstänkt.

3, Om din partner gör en stor livsstilsförändring, som att gå ner i vikt eller skaffa ny frisyr och ny sexiga kläder, kan det vara ett tecken på att han eller hon vill imponera på någon annan.

4, Håll ett öga på teknologin. Otrogna personer döljer ofta mejl och sms, och kanske till och med köper en ny, hemlig telefon.

5, Kommunikation är nyckeln. Om en partner blir hemlighetsfull och mindre kärleksfull borde det väcka varningstecken.


Källa: tidningen In Touch

Av Emma - 27 januari 2009 22:50

Jag ska nog sova om ett litet tag, ska ju upp och jobba i morgon med. Men jag kommer nog hinna med några fler inlägg innan jag går och lägger mig. Måste ju ta igen för den tiden som jag inte bloggade idag. Är helt slut i kroppen så jag kommer nog sova gott sen tror jag. Funderar på att lägga ut en bild på Tommy sen, skulle det vara av intresse måntro????


Så länge får ni nöja er med en bild på mig...

Av Emma - 27 januari 2009 19:55

Det gick förvånansvärt bra idag, första dagen på jobbet. Bättre än vad jag hade förväntat mig. I morgon är andra provdagen och jag hoppas att det kommer gå lika bra då med, men det tror jag att det kommer göra. Har hjälpt mamma med ett tidningsdistrikt också. Vi ska snart gå ner och handla, det blir tacos till middag idag!! Mumsssss!!!! Vad har ni gjort idag och har ni haft en bra dag???

Av Emma - 27 januari 2009 08:10

Idag ska jag börja jobba på det nya jobbet eller jag ska i alla fall börja på utbildningen idag. Hoppas att det kommer gå bra, det kommer det säkert att göra. Men att det är ett bra jobb det hoppas jag verkligen på. Har klätt på mig och sminkat klart mig nu, så jag ska dra ner till bussen tänkte jag. Jag hoppas att ni alla där ute får en skön morgon och en underbar dag!!!!!

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards