Alla inlägg under januari 2009

Av Emma - 27 januari 2009 08:10

Idag ska jag börja jobba på det nya jobbet eller jag ska i alla fall börja på utbildningen idag. Hoppas att det kommer gå bra, det kommer det säkert att göra. Men att det är ett bra jobb det hoppas jag verkligen på. Har klätt på mig och sminkat klart mig nu, så jag ska dra ner till bussen tänkte jag. Jag hoppas att ni alla där ute får en skön morgon och en underbar dag!!!!!

Av Emma - 26 januari 2009 22:17

Ska nog om ett litet tag gå och lägga mig. Ska ju upp ganska tidigt i morgon för att jobba då. Är lite spänd inför det och jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra. Vill verkligen att det ska gå bra, hoppas att det inte är något svår såld sak heller. Det vet jag inte om jag kommer palla med. Men, men hoppas att ni har haft en bra dag i alla fall....

Av Emma - 26 januari 2009 21:00

36 % av VR:S läsare tittar minst två timmar på tv varje dag

Källa: veckorevyn.com

  

58 % av VR:s läsare hr varit med om att killen inte ” fått upp den”.

Källa: veckorevyn.com

  

50 % av 80-talisterna sitter mer än sex timmar framför datorn varje dag.

Källa Kairos Futrue

  

77 % av iPhone-användarna tror att iPhone ökar det mobila surfandet hos folket.

Källa: Rubicon Consulting, USA.

Av Emma - 26 januari 2009 19:55

Var och tränade innan och det gick bra. Vi gick mest igenom övningar och dylikt som kommer komma upp på kursen nu i helg. Skönt att vara i träningslokalen igen. Dock så kommer vi nog kanske inte vara kvar där länge till :S Någon som vet en hyfsad stor lokal för ett hyfsat hyrespris i Upplands Väsby??? Hör av er i så fall!!!


Just det dom rätta svaren på min "tävling" innan är

A - 2

B - 3

C - 1

Av Emma - 26 januari 2009 14:57

Detta är inte en tävling då man vinner något, förutom äran då förstås. Det hela går ut på att man ska gissa rätt på vem som har sagt vad.

Ni får till cirka 18.00 på er!!!


A, ” Jag pussar min son på munnen varje dag men jag har inte blivit kysst på länge”

B, ”Jag har alltid varit liten i maten, det ligger i släkten”

C, ”Jag önskar att jag var Gud och kunde styra vädret”

 

1, Nicole Kidman

2, Liv Tyler

3, Jessica Simpson


Av Emma - 26 januari 2009 14:22

Män dras sexuellt till doften av – lavendel. Och popcorn med smör. Enligt en brittisk undersökning ökar följande dofter blodflödet i hans penis med mellan 9 och 40 procent…

 

Popcorn med smör +9%

Liljekonvalj +11%

Lakrits +13%

Apelsin +19,5%

Lavendel och pumpapaj +40%

Källa: tidningen Vecko Revyn

Är missionären din favoritställning?

Jo då absolut, 48 %

Den är en av måna favoriter 38 %

Den är en favorit i perioder 10 %

Nej, ingen favorit. 4 %

 

Källa veckorevyn.com


Av Emma - 26 januari 2009 11:18

Det blev inte alls att börja på det nya jobbet idag. Det hade blivit ett missförstånd mellan min chef och företaget som jag ska jobba på. Har ju nämnt att jag ska gå utbildning först och de gör inte utbildningen på måndagar av någon anledning, men på tisdagar. Så jag ska dit i morgon och få min utbildning istället. Men har i alla fall fått reda på vad jag får i lön, det blir 101 kr i timmen plus provision...

Av Emma - 25 januari 2009 22:02

Den går på tv 4 just nu. Fast just nu är det nyheterna, har sett denna film ungefär tre fyra gånger nu. Men jag tröttnar inte på den. Den är riktigt bra tycker jag. Men vill se ettan och trean också, ska be Tommy att ordna det på något sätt. Just det ska ringa till Niclas i morgon och fråga om inte han kan fixa första säsongen av Gossip Girl åt mig. Men, men hur har ni haft det i kväll? Har ni det bra, gjort något roligt??? Jag hoppas det, ha det fint till nästa gång vi hörs.....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards