Alla inlägg under januari 2009

Av Emma - 13 januari 2009 01:18

Jag fick en gammal bild på mig själv av en kompis idag. En bild från när vi gick i högstadiet och jag satt i den enda skolkorridoren som vi hade. Var ju en väldigt liten skola som jag gick i, med typ 100 personer allt som allt. Ja,ja här får ni se den bilden i alla fall....

Av Emma - 12 januari 2009 22:27

Måndag: Inget speciellt idag, förutom att jag handlade lite grann och köpte Lindas födelsedagspresent.


Tisdag: Tommy ska lämna in papper till soc, träffa Tobbe, gå på bio och ta en lång promenad. Tommy ska inhandla lite gott till förfesten på Lindas födelsedag.


Onsdag: Linda fyller 26 år. Dit och fira henne, förfesta, sen ut på krogen. Shoppa under dagen, promenad och/eller träna?


Torsdag: Skola mellan 10-15. Hinna tvätta och eventuellt träna eller en promenad


Fredag: Skola mellan 8.15-15.30 (cirka ska kolla om jag kan gå tidigare) Kanske gå ut och göra något på kvällen


Lördag: Hockey!!!!!!!! Håve - Skellefteå AIK kl 16.00, fixa biljetter till den matchen. Wallander filmen på kvällen


Söndag: Har inga planer, så träna och typ boka resa hem eller i alla fall börja planera den.



Av Emma - 12 januari 2009 14:55

Ska försöka väcka Tommy som har somnat i sängen. Vi ska typ träffa Tobbe och hitta på något, men vi måste ju ändå ner till stan för att vi ska handla. Ska se om man kan få ner något i magen dessutom, fast det känns inte som det just nu. Vad har ni gjort under dagen hittils???

Av Emma - 12 januari 2009 11:27

Kollar just nu på Beck - Flickan i Jordkällaren. Den verkar vara riktigt bra än så länge, men det är bara i början av filmen. Känner mig lite trött, men Tommy han har somnat, ska väcka han lite senare. Han ska inte få sova bort hela dagen som i går. Ska kolla vidare på filmen och kolla igenom den reklam som kom alldeles nyss. Ska handla lite saker som är nödvändiga idag till matlagningen, som marinad och annat. Hoppas att ni hade en bra morgon!!!!

Av Emma - 12 januari 2009 08:23

Måste vända på dygnet nu så jag är vaken ännu, har inte gått och lagt mig, men det lär bli en lugn dag och börja förbereda mig inför skolan på torsdag och fredag. Ska om en liten stund käka frukost, ska se om Tommy ska göra det med. Vet inte riktigt vad mer jag ska säga för tillfället, ska kanske lägga in lite fler bilder idag. Just det ska ringa angående ett jobb lite senare idag med. Önskar er alla en bra dag så länge....

Av Emma - 12 januari 2009 03:26

Har inte kunnat sova än, är för trött för det, men ska komma isäng tidigare än vad jag gjorde i går. Behöver sömnen som fan och sen så vill jag inte sova lika länge som jag gjorde i går. Får ju liksom ingenting gjort då. Men, men nu ska jag hångla med Tommy ;)

Av Emma - 11 januari 2009 23:31

Än så länge har det varit 170 sidvisningar idag på bloggen, det är inte rekord, men det är jäkligt bra ändå och jag är mer än nöjd med dessa siffror. Sitter just nu och kollar på Dukes of Hazzard, men inte den med Jessica Simpson i. Får se vad som kommer hända mer ikväll, jag ska duscha och fixa lite senare efter filmen. Hoppas verkligen att ni har haft en trevlig och rolig söndags kväll, i morgon så är det vardag igen, hoppas att det blir en bra vecka för er, själv så ska jag till skolan nästa vecka, tråååååkigt!!!!

Av Emma - 11 januari 2009 21:33

Nu har Tommy och jag ätit middag, blev spaghetti med köttbullar och sallad. Salladen är väldigt enkel, sallads blad för ett sallads huvud, tomat och gurka. Gjorde mycket sallad i går så att det ska räcka i några dagar. Var ju nere på ICA en sväng, köpte Coca Cola till Tommy, juice, vit peppar, godis till mig och lite andra saker. Just nu sitter vi och kollar på En trollkarls hemligheter och det är ju egentligen så löjligt enkelt. Man behöver bara tänka efter lite så förstår man ju hur de gör, men sen så hjälper det ju att få några ledtrådar. Vad gör ni för tillfället???

Mat

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards