Alla inlägg under januari 2009

Av Emma - 17 januari 2009 01:27

Var inne på H&M i förrgår och kollade runt lite. Hittade två saker på rean, det roliga var att det är slut rea nu och köpar man två reasaker så får man den billigaste på köpet. Så det jag köpte var en brun basker mössa (jätte mysig och alldeles underbar på huvudet) och en lila söt plånbok. Är riktigt nöjda med båda två av köpen! I nästa bild inlägg så kommer jag visa hur det ser ut i Tommys lägenhet, jag vet inte, men ni är kanske en aning nyfikna på det, eller????

Av Emma - 16 januari 2009 23:00

Jag var verkligen trött efter att jag hade slutat tvätta, så jag gick och la mig bredvid Tommy i sängen, sov ett bra tag. Han väckte mig sen nu i kväll. Just nu sitter vi och kollar på Dödligt vapen 3, den är la helt okej.


Jag ska lägga ut en bild på vad jag shoppade i går i ett senare inlägg. Hoppas att ni har haft det bra ikväll och under dagen som varit. Puss på er!!

Av Emma - 16 januari 2009 15:48

Nu kommer del 2 på vad som finns i min neccesär...


Hårborsten är från H&M, Ldb roll-on, rakhyvel från Gilette Venus Vibration, Hårklämmor från H&M, RFSU raklödder och after shave (för de mer intima delarna av kroppen).

Av Emma - 16 januari 2009 09:13

Åkte inte till skolan idag, mådde inte alls bra när jag vaknade, men tänkte att det går över, men det gjorde det inte. Så jag väntade, men de funkade inte. Klumpen med slem eller som jag tror att det är matrest i halsen har blivit värre. Den gör verkligen ont nu, ska se om jag kan göra något åt den.


Så länge så får ni se vad jag handlade i förr går. Köpte en två pack hårband från H&M i färgen svart och rosa och i spets och sen bomullsrondeller. Sen så hade bilagan Sofis Mode en rabatt kupong på 20% hos Make Up Store, där jag köpte ett läppglans (är galen i läppglans) i färgen Indi (röd).

Av Emma - 16 januari 2009 02:48

...sova just nu. Men ska försöka sova några timmar till innan det är dags att gå upp. Har ju en hel del som jag hade tänkt göra i morgon. Menar efter att efter skolan, när jag är här i Skellefteå igen så ska jag städa och greja hade jag tänkt. Sen så ska jag kolla efter ett par byxor eller kjol av något slag. Hittade inget på H&M, men var inte inne på Lindex och så vidare för att kolla, orkade inte det. Men, men ska prata lite med Älsklingen innan jag ska försöka sova igen....

Av Emma - 15 januari 2009 23:06

På denna bild ser ni en liten del av vad jag har i min neccesär. Jag har trosskydd för string från Libresse, genomskinligt nagellack från H&M, rosa nagellack från Isadora, nagelolja från Depend, nagelfil, nagelfil med 4 steg från H&M, aceton och L´Oréal Studio Indestructibel (?) Fixation Spray.

Av Emma - 15 januari 2009 22:58

Tycker att alla borde gå in på www.kissies.se och läsa en väldigt underhållande blogg. Just nu har hon en tävling om att vinna 500 kr från H&M, ta chansen du med, man vet ju aldrig, du kan ju vinna ;P

Av Emma - 15 januari 2009 04:56

Tänkte berätta lite om dagen som varit. Vi gick ner till stan, Tommy lämnade in en blankett till soc och sen skulle jag fixa biljetten hem, den blev inte alls billig. Sen gick vi runt lite och handlade lite. Vi åkte till Nicke och Linda vid sju tiden. När vi kom fram så fikade vi och vi gav henne hennes present från oss. Sen stannade jag och Tommy kvar och kollade på film med dem. Vi såg den senaste Narnia filmen som var riktigt bra faktisk .5 så ska jag åka till Umeå och ha skola, ser inte direkt fram emot det. Känner mig lite omotiverad gällande skolan just nu och sen så känner jag att jag inte riktigt är på topp, tror att jag har blivit lite smittad av Tommy som inte mått bra de senaste dagarna. Men, men jag får se hur det är i morgon när jag är där. Mår jag illa så är det ju bara att åka hem. Innan jag avslutar så vill jag bara säga att jag har köpt batterier till kameran, har hunnit ta några bilder, så det kommer komma inlägg med bilder. Har även tagit bilder på det jag shoppade idag. Hoppas att ni hade en bra dag!!!!

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards