Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Emma - 5 mars 2009 21:28

Är riktigt trött för tillfället. Har vart så sen fikat hos Farmor och Farfar. Men så går det när man sover lite och går upp tidigt och inte sover ut. Men det blir ju ingen sen kväll idag i alla fall. Det kommer jag ju aldrig att orka med.


Har inte orkat uppdatera Håves match idag som jag sa att jag skulle göra, har vart för trött som sagt. Just nu står det 2-1 till Timrå i slutminutrarna, tror att Håve losar denna match, men det tar de igen till nästa match som blir på hemma is. Den som har gjort målet för Håves del är Johan Davidsson. Undrar om det är Liv eller Andersson som står i mål, skulle tro att det är Liv som står i och med att han har mer erfarenhet av slutspel än Andersson. Nu ska jag kolla vidare på Lyxfällan.

Av Emma - 5 mars 2009 19:18

Har inte kunnat skriva förräns nu. I morse så hade jag en gruppredovisning som gick väldigt bra tycker jag. Sen så var det stressigt för vi skulle iväg in till stan för att hämta upp tårtan och mat som vi skulle ha när vi firade både Pappa och Farfar (Pappa fyllde 53 år i går och Farfar fyllde hela 90 år!). Det var en hallontårta och mexikansk mat från en resturang som heter Pallas Atena (en som ligger nära Mariakyrkan i Jönköping). Maten var väldig god så jag rekommenderar den verkligen för er som bor i Jönköping eller ska dit någon dag. Just nu är jag hos min storebror, ska åka med dem ner. Har nyss ätit fläskpannkaka och nu kollar jag på första slutspelsmatchen mellan Brynäs och Färjestad. Kommer uppdatera om hur det går för Håve som möter Timrå borta idag. Vet inte ännu hur det går i den matchen, men jag hoppas så klart att Håve leder...


Dagens bild är i alla fall inspirerad av filmen Pretty Woman, målningen heter Pretty girl runs down the street.... 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards