Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Emma - 7 mars 2009 22:28

Har vart en kväll full med bus och spring och vakande ögon. Har busat med både Elin och Tim, och det har varit roligt men även lite tröttsamt. Har även varit ute med hundarna så att de har fått komma ut och göra sina behov. Kollade lite på Andra chansen i kväll, men jag ville inte att Ugglas skulle gå vidare. Röstade på Rigo & The topaz sound feat. Red Fox. Men man kan ju inte alltid få som man vill. Kollar på Min stora kärlek nu, den är ganska bra. Hoppas att ni har haft en bra lördagskväll......

Av Emma - 7 mars 2009 18:17

Nu är matchen slut och slut resultatet blev 7 - 0 till Håve, riktigt skön vinst och nu står det 1 - 1 i matcher.


I de andra matcherna så blev slut resultaten

Färjestad - Brynäs 2 - 1

Linköping - Skellefteå 4 - 0

Frölunda - Luleå 4 - 2


och mellan

Almtuna - Växjö 1 - 1 i andra perioden

Av Emma - 7 mars 2009 18:05

Ojojojoj nu står det 7 - 0 till Håve

Målet gjordes av Martin Thörnberg vilket är hans tredje mål så nu har han gjort Hattrick i matchen!


Jag är så, så, så glad! Jag svävar på moln....

Av Emma - 7 mars 2009 17:57

Nu blev det precis 6 - 0

Och målet av Johan Lindström

Och alla Håves formationer gjort mål i matchen

Kan nog ganska lugnt säga att de kommer vinna matchen...


Me unbelivable happy now!!!!

Av Emma - 7 mars 2009 17:52

Nu står det 5 - 0 i tredje perioden.

Målet gjordes av Martin Thörnberg i första spelminuten och det var hans andra mål i matchen. Me veeeeery happy now!!!


I de andra matcherna står det:

Färjestad - Brynäs 1 -1

Linköping - Skellefteå  3 - 0

Frölunda - Luleå 3 -1


och i Hockeyallsvenskan kvar till play off

Almtuna - Växjö Lakers 0 - 0 period paus efter första perioden

Av Emma - 7 mars 2009 17:23

Nu står det 4 - 0 till Håve

Målet gjordes av Johan Davidsson


Ni kan nog ana att jag är riktigt glad just nu!!!!!!!!!!!

och nu är det period paus och om 20 minuter kommer sista och tredje perioden....

Av Emma - 7 mars 2009 17:00

Kollar på Håve - Timrå matchen på tv, Liv står i mål :D

Just nu leder Håve med 3-0 i andra perioden

Första målet gjordes av Martin Thörnberg

Andra målet gjordes av Karol Piros

Tredje målet gjordes av Björn Melin


Just nu åkte Pelle Gustafsson ut för en tackling så Håve spelar boxplay för tillfället.... Hörs senare!!!

Av Emma - 7 mars 2009 12:27

De ska åka till stan snart, men jag vet inte om jag orkar eller har lust till det egentligen. Har ju pengar men får ju skit om jag köper nåt, hade jag köpt de jag hade velat ha i går så skulle jag ha fått skit för de med. Måste verkligen flytta hemifrån och det snarast. Hatar att det ska va så här. Inte vågar man äta hemma heller för man får typ inte i och med att man själv inte handlat de. Som sagt så pallar jag verkligen inte med att bo hemma längre. Ska försöka skaffa något hyfsat välbetalt jobb så att jag har råd med eget boende. Vet ju inte hur mycket pengar som jag kommer att får nu den 25:e. Vet dock att det borde bli någon eller några tusen lappar mer än vad jag fick förra månaden.


Dagens bild som verkligen passar idag är, Some times I can´t stand it

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards