Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Emma - 12 augusti 2008 21:47

Ska om en liten stund bänka mig framför tv:n för att kolla på So you think you can dance. Men tänkte först skriva lite om Lilla Gubben :D en söt pojke som jag började prata med för cirka två dagar sen och jag är verkligen super duper fluper glad över det :D :D :D :D Det är något med honom som gör att jag inte kan sluta TÄNKA på honom. Han kommer säkert läsa detta också, nu när jag nämnt att jag har en blogg. Blir kul att se den reaktionen, men ska hämta lite glass och bänka mig framför tv:n nu. Puss på er mina små möta gullefjun....

Av Emma - 12 augusti 2008 20:34

Nu ska jag gå ut till köket för att kolla om det kommer bli någon middag idag eller om jag blir tvungen att hitta på något själv att göra. Synd att jag inte har några pengar. Hadeliksom kunnat gå ner till pizzerian och köpt deras grymt goda avokado/räk sallad. I love it!! Vattnas fan i munnen på mig nu när jag tänker på den, riktigt illa det.....

Mat
Av Emma - 12 augusti 2008 19:22

Just nu så lyssnar jag väldigt på gruppen Daugtry. Älskar verkligen deras musik. Jag råder alla till att lyssna på dem. Speciellt låtarna Home, Over you och Crashed....

Av Emma - 12 augusti 2008 18:17

Ikväll är det So you think you can dance.. Ska bli kul att kolla på de igen. Älskar verkligen det dans programmet. Har redan en favorit också och det är Suzie, 25 år från Miami som innan hon sökte till programmet var High school lärare. Vet inte vad det är med henne som gör att jag gillar henne. Men nu mina små gullefjun, jag hade tänkt äta lite nu.... Skriver mer senare...

Av Emma - 12 augusti 2008 12:42

En som säger att jag ska lämna personen ifred för att jag har tydligen gjort den personen något väldigt hemskt. Och det konstiga är att när vi sa god natt till varandra i går så var allt tipp topp och nu första smset från personen så ska jag tydligen lämna denne i fred. Skrev på msn om det var nåt jag hade gjort och nu så svarade den med att jag skulle komma tillbaka när jag trodde att jag hade kommit på de....

Av Emma - 12 augusti 2008 09:28

Morgon igen, gud vad trevligt. Idag ska jag hjälpa mamma med reklamen eller tidningar som det egentligen är. Orkar inte med den skiten, men jag är så illa tvungen att följa med henne, eller egentligen så är jag ju inte de, men vad fan jag har lånat pengar av henne och sen så har jag ändå inget annat för mig idag. Jag har i alla fall inget som är inplanerat idag....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards