Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Emma - 28 augusti 2008 14:34

Nu har färgen i håret så om cirka 25 minuter ska jag tvätta ur det. Har hunnit med att städa en del. Börjar se beboeligt ut här inne igen. Efter att jag har tvättat ur färgnings medlet så ska jg göra mig i ordning för att dra i väg till Väsby, måste nog ringa Lasse och säga att jag kommer bli en aning sen. Men, men ska försöka städa undan det sista i rummet så länge....

Av Emma - 28 augusti 2008 11:45

För cirka två dagar sen så hade jag fönstret öppet i mitt rum för att vädra ut lite tänkte jag. Skulle absolut inte ha gjort det, kom en del mygg (som jag inte såg) och som självklart bet mig. Men det jobbiga är att myggbetten kom på fötterna och det är så jävla irriterande att det inte är sant. Speciellt ett myggbett som jag håller på att bli tokig på. Det sitter vid sidan av foten nästan på fotsulan. Det både kliar och gör ont, det enda som hjälper lite grann är att klösa (rent ut sagt) på myggbettet eller det är i alla fall enormt skönt när man gör det. Fast vill ju inte klia för mycket så att det blir ett sår och börjar blöda, då blir det ju ännu värre. Men ska försöka låta bli bettet så går det la förhoppningsvis över ganska snart. Ska fortsätta att städa nu....

Av Emma - 28 augusti 2008 10:54

Vaknade vi halv nio idag eller jag hade satt klockan på halv nio rättare sagt. Gick upp då, käkade frukost och sånt. Sen kollade jag igenom mitt rum efter mer kläder att tvätta och sen vid tio så gick jag och mamma ner och satte igång några maskiner med tvätt. Under tiden så hade jag tänkt städa i mitt rum en aning, det behövs verkligen kan jag säga. Sen efter att vi har tvättat så tänkte jag färga håret, måste bleka utväxten, det är grymt fult med utväxt tycker jag. Och medans mitt håller på att bleka på huvudet ska jag göra slingor på mamma. Sen blir det la att packa och greja, även sticka ner till affären skulle jag tro. Sen så ska jag även till Väsby och träna, ska vara där mellan klockan fyra och halv sex. Det blir att duscha kroppen där och dra iväg till stan, ska kolla på Mumien 3 på bio med kompisen Mört (vi är bara kompisar ja - INGET mer!). Så det är full rulle hela dagen. Men det är bara roligt, sover jag gott sen i natt. Nej, ska la ta ocj börja städa nu hade jag tänkt mig, hinner dock nog med att skriva lite mer senare...

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards