Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Emma - 24 augusti 2008 20:11

Det blev inte av att jag lagade mat idag. Min lillsyster hade redan gjort nåt till sig och min styvfarsa hade tagit en matlåda så varken jag eller mamma kände att vi då hade ork eller lust till att ställa oss vid spisen för att laga en middag till oss. Det fick  bli mackor med falukorv istället. Men i alla fall nu sitter jag här framför datorn med en cider bredvid och jag tänkte dränka mina sorger som det heter. Vill bara glömma det som har hänt, men det kommer upp till ytan hela jävla tiden! Pallar inte mer!!!!!!!!!!!!

Mat
Av Emma - 24 augusti 2008 16:04

Japp, precis som rubriken säger så tänkte jag vara lite snäll här hemma. Tänkte faktiskt laga middagen idag. Vet dock inte riktigt vad jag ska göra ännu, men något gott blir det och även en god sallad till ska det bli. Till den behöver jag inte köpa så himla mycket i och med att mamma har en kolonilott där hon odlar en massa grönsaker och annat. Så jag får kolla lite vad vi har hemma i kylskåpet. Men varmrätten så att säga har jag ingen aning om vad det blir. Hmm, får fundera lite på det om inte ni har några tips att ge mig??

Mat
Av Emma - 24 augusti 2008 10:36

Var inne i stan i går kväll så det var därför det blev en dålig uppdatering i går. Var på bio och såg The Dark Knight, tycker att den var riktigt bra. Ganska lite lång dragen mot slutet men jag var nöjd med filmen i alla fall. Den var värd pengarna om man säger de så. Nu är det två andra filmer som kommer komma ut på bio ganska snart som jag skulle vilja se, nu kommer jag inte ihåg vad de hette men jag vill verkligen se dem och jag kommer nog troligtvis att göra det också. Nej, nu ska jag göra nåt annat roligare. Puss på er gullefjun....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards