Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Emma - 14 augusti 2008 20:30

Vet inte vad just nu, tankar åker åt alla håll och kanter för tillfället. Känns som att det är en tre filig motorväg i hjärnan där alla bilar köra i 200 km i timmen. Det är jobbigt och irriterande det där. Saknar att bli kramad.....

Av Emma - 14 augusti 2008 15:18

Nu har jag snart vart snusfri i två hela veckor och det har gått skit bra måste jag säga, det är en gång som abstinensen höll på att göra mig lite tokig men med tuggumin, halstabletter och sugtabletter mot nikotin så har det gått sketa bra som jag brukar säga. Kommer nog kunna klara av att vara det med, jag slutade dels för att jag inte hade pengar till att köpa en ny dosa en sen dels för att jag har tänkt vääääääääääldigt länge på att lägga av med att snusa och nu har jag gjort det och so far so good!! Hoppas att ni kommer peppa mig så att jag inte börjar med snusandet igen, slipper slösa pengar på de, hälsorisken, mina tänder och så vidare. Min tandläkare kommer att bli väldigt glad på mig för att jag har lagt av med snuset, nej nu ska jag tänka på andra roliga saker.......

Av Emma - 14 augusti 2008 10:57

Vem kunde tro det att vi skulle ha två silver så här tidigt av OS?? Och i cykling dessutom. Tror inte att det var någon som hade förutspått det, nu ser det i alla fall lite ljust på den fronten att ta medaljer. Vore väldigt kul med flera medaljer.....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards