Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Emma - 18 augusti 2008 22:48

En maträtt eller två maträtter kan man säga i det hära hushållet som jag bor i är ärtsoppa och efter det pannkakor. I ärtsoppan ska man ha massor med senap och lite mjölk om det är riktigt varmt till det ska man dricka mjölk och gärna äta en ostmacka till. Och man brukar ta cirka 2 portioner av den för att det är riktigt gott. Sedan när man är klar med den så får man cirka 5-6 pannkakor som man får äta vilken sylt man vill till (jag tar alltid jordgubbssylt, den är bäst helt enkelt) sedan finns det även grädde eller vaniljvisp som vi brukar byta ut den mot ibland. Detta blir i alla fall enligt mig en riktig smarrig måltid!!!

Mat
Av Emma - 18 augusti 2008 21:53

Hade ju tänkt åka in till stan idag men hann inte med det, fick en check från skattemyndigheterna på posten idag nämligen. Fick tillbaka lite skattepengar utav de som jag skattade för förra året :D riktigt nice med lite pengar nu. Kan betala av skulden till mamma nu med. Fick dock bara 1173 kronor men det var ju heller inte så mycket som jag skattade förra året heller. Kanske åker in till stan på onsdag istället efter att jag varit på arbetsförmedlingen. Får se vad som händer, nej nu ska jag vara lite social på msn.....

Av Emma - 18 augusti 2008 12:03

Ibland är man för snäll mot folk runt omkring en, man ger dom så mycket men får inget tillbaka. Så det dära uttrycket att det man ger får man tusenfalt tillbaka. Bullshit! Man får inget alls tyvärr. Hade en bra konversation med en underbart fin människa som är som jag, lite för snäll för sitt egna bästa.....

Av Emma - 18 augusti 2008 03:27

klarar mig nog säger:


nejdåvaddusvamlar


Macross säger:


Neee!


 Macross inbjuder dig att starta videoöverföring (med webbkamera). Vill du Acceptera (Alt+C) eller Tacka nej (Alt+D) till denna inbjudan?


Macross har precis skickat dig en vibb.


klarar mig nog säger:


johodettyckerjagattdugör


Macross säger:


Ta emot då! ;D


klarar mig nog säger:


taemotvaddåförnåt?jagförstårintevaddetärsomduförsökersägamignuegentl
igenhallelujahmomenteller


 Macross har avbrutit inbjudan att starta videoöverföring (med webbkamera).


klarar mig nog säger:


haha


Macross säger:


klarar mig nog säger:


vadärdetmeddigegentligentyckerattduverkarvararikti
gtkonstigförtillfället

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards