Alla inlägg under augusti 2008

Av Emma - 24 augusti 2008 10:36

Var inne i stan i går kväll så det var därför det blev en dålig uppdatering i går. Var på bio och såg The Dark Knight, tycker att den var riktigt bra. Ganska lite lång dragen mot slutet men jag var nöjd med filmen i alla fall. Den var värd pengarna om man säger de så. Nu är det två andra filmer som kommer komma ut på bio ganska snart som jag skulle vilja se, nu kommer jag inte ihåg vad de hette men jag vill verkligen se dem och jag kommer nog troligtvis att göra det också. Nej, nu ska jag göra nåt annat roligare. Puss på er gullefjun....

Av Emma - 23 augusti 2008 10:10

Ska om cirka två, tre timmar åka in till stan för att vara smakråd åt en kill kompis som ska köpa en ny höstjacka. Vi ska la gå på bio med hade vi tänkt, vi tänkte då se The Dark Knight. Verkar vara riktigt bra tror jag, men vi får la se hur det blir. Han vaknar la om en timme eller så. Ska gå och duscha nu, höres och synes senare idag kanske....

Av Emma - 21 augusti 2008 19:48

Det gick bra idag med att köra två pass, dock så märktes det i slutet av andra passet att jag var trött. Eller började bli trött i alla fall. Men började med första passet strax efter ett, var klar med passet kvart i tre. Stack och käkade lite. Kom till baka tjugo i fyra och relaxade en stund. Sen vid lite över fyra så började jag på mitt andra pass. Det var riktigt nice faktiskt. Kände mig riktigt urtränad idag eller vad man nu ska säga...

Av Emma - 21 augusti 2008 11:22

Idag hade jag tänkt att hinna med två träningspass, ett nu på förmiddagen och sen ett på eftermiddagen när jag har öppet tid på gymmet. Ska bli skönt med att komma igång med träningen igen, ska börja på ett nybörjarprogram idag. Dels för att se vad jag behöver förbättra och dels för att se vad jag redan är grym på, men det kommer nog gå bra. Så antagligen så kommer det bli shopping och lunch och en låååång vistelse i Väsby idag. Hoppas ni får en skön dag i alla fall...

Av Emma - 20 augusti 2008 23:33

Det gick riktigt bra på mötet med min handläggare på AMS. Hon tipsade mig om ett rekryterings möte som kommer vara nu på fredag om ett jobb på Pressbyrån. Tänkte gå dit och se vart det leder, måste dock fixa cv + kort som jag ska ta med till träffen....

Av Emma - 20 augusti 2008 10:29

Vaknade för en stund sedan eller ja för cirka 45 minuter sen då. Idag ska jag ner till Arbetsförmedlingen för att gå på ett första möte med min handläggare. Det ska bli kul eller nåt. Annars idag så ska jag piffa upp lite i mitt rum, måste verkligen städa här inne igen. Sen så en tråkig sak som har hänt är att jag har fått min period, usch inte alls roligt plus att det känns konstigt i magen. Får ta mina vattendrivande tabletter som hjälper lite grann. Nej, nu ska jag duscha.....

Av Emma - 19 augusti 2008 23:50

Varje tisdag och onsdag kl 21.55 sätter jag på teven och kollar på dans programmet So you think you can dance. Jag bara älskar det programmet! Bästa som finns, i alla fall i kategorin den är i (Idol, Let's dance osv). Men den nordiska versionen i år sög steeeeen hååååårt!! Hoppas verkligen att om den nu kommer tillbaka blir mycket bättre och att de INTE blandar in Norge och Danmark i den. Fattar inte varför man ska hålla på och göra tv program med sina grannländer för?? Det blir väldigt, väldigt sällan bra tv!

Av Emma - 19 augusti 2008 21:06

Sitter här med huvudvärk och så märkte jag lite tidigare idag att jag börjar få min vecka. Illa, illa eller nåt. Känner inte riktigt för att skriva så mycket nu, utan vill bara vila en stund, men jag I will be back....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards