Alla inlägg under augusti 2008

Av Emma - 12 augusti 2008 19:22

Just nu så lyssnar jag väldigt på gruppen Daugtry. Älskar verkligen deras musik. Jag råder alla till att lyssna på dem. Speciellt låtarna Home, Over you och Crashed....

Av Emma - 12 augusti 2008 18:17

Ikväll är det So you think you can dance.. Ska bli kul att kolla på de igen. Älskar verkligen det dans programmet. Har redan en favorit också och det är Suzie, 25 år från Miami som innan hon sökte till programmet var High school lärare. Vet inte vad det är med henne som gör att jag gillar henne. Men nu mina små gullefjun, jag hade tänkt äta lite nu.... Skriver mer senare...

Av Emma - 12 augusti 2008 12:42

En som säger att jag ska lämna personen ifred för att jag har tydligen gjort den personen något väldigt hemskt. Och det konstiga är att när vi sa god natt till varandra i går så var allt tipp topp och nu första smset från personen så ska jag tydligen lämna denne i fred. Skrev på msn om det var nåt jag hade gjort och nu så svarade den med att jag skulle komma tillbaka när jag trodde att jag hade kommit på de....

Av Emma - 12 augusti 2008 09:28

Morgon igen, gud vad trevligt. Idag ska jag hjälpa mamma med reklamen eller tidningar som det egentligen är. Orkar inte med den skiten, men jag är så illa tvungen att följa med henne, eller egentligen så är jag ju inte de, men vad fan jag har lånat pengar av henne och sen så har jag ändå inget annat för mig idag. Jag har i alla fall inget som är inplanerat idag....

Av Emma - 11 augusti 2008 21:06

Anledningen till att jag har varit ur dålig på att uppdatera här är för att jag har haft en sommarjobb i cirka en månad ( tog slut i fredags ) och har då jobbat måndag till fredag mellan 7.30 till 16.00 så det blir tidiga morgonar och tidiga kvällar, så jag har helt enkelt inte haft någon ork och sen så har jag heller inte hunnit med att blogga. Men nu är jag ju arbetslös igen så nu ska jag ju hinna med att skriva lite oftare. Angående det här med högskolan så borde jag få svar nu i veckan eller nästa vecka. Men kommer nog inte in, jag räknar inte med det i alla fall, har liksom ställt in mig på att jobba hela hösten och julen. Vore faktiskt lite skönt att slippa börja skolan igen direkt efter sommaren. Men, men måste ju hitta ett jobb också....

Av Emma - 11 augusti 2008 11:33

Blir mycket sådan musik just nu som jag lyssnar på. Riktigt skön musik att lyssna på om man känner sig lite dålig eller är allmänt nere....

Av Emma - 11 augusti 2008 00:58

Var ju ett tag sen som jag skrev ett inlägg, men har haft fullt upp med sommarjobbet, träning och annat smått och gott som har hänt. Orkar dock inte prata om allt det nu. Känns som att jag börjar må bra igen, är på min vakt, vill inte må dåligt. Vissa blir nog chokad av att höra det jag säger, men jag har verkligen mått piss fan skit röv nisse dåligt ett bra tag. Sen förra hösten har det gått i vågor....

Presentation

Omröstning

Snart drar slutspelet i hockey igång, vad tycker ni om det?
 Häääärligt!!!
 Tråkigt
 Bryr mig inte
 Hockey? Vad är det?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards